Neyi yazayım bilmiyorum. Bitmedi bir türlü hezeyanlarım, görünüşe göre ben toprak olmadan bitmeyecekde! Sevgisizlikten dem vurdum anlayan olmadı, anlayandan vazgeçtim üstüne alınan bile yok. Aldatıldım dedim, herkes ak sütten çıkmış kaşık oldu, ben katrandan kepçe. Doğru yolu göstermeye çalıştım, herkes sapıttı yoldan çıktı. Sakin durayım bari zararım olmaz dedim, millet üzerime üzerime gelmeye başladı. Eh bari biraz hayata ayak uydurayım dedim,   üst üste darbelere uğradım, sanki tek bana yasak mutluluk. Artık şaşırdım ne yapayım. Beni ben olarak anlamak isteyen yok, söyleyin Allah aşkına ben neyi yazayım…

Bir Cevap Yazın

