Son günlerde yine çevremde bir takım cinsi latifler ve kelimesi kelimesine aynı olmasada, yıllardır duyduğum benzer talepler, benzer eleştiriler. İlginin kaynağı her nekadar bensemde, eleştirinin kaynağı kilolarım ve göbeğim. Yani onlar için muhteva değil zarf, kabuk önemli. Denilenler çoğunlukla şu meyanda “…hoş birisiniz ve o göbek size hiç yakışmıyor, biraz kilo verseniz” yani biraz kilo versem hanımefendi üzerime panter gibi atlayacak, kabuk güzel ya kim takar, içi bomboş bile olsa ne yazar… Ya da bir başkasının anlatımıyla “…biraz kilo versen vallahi evlendiririz seni…”, bende bilirim kilo vermeyi ama kendimi beğendirmek için o kadar zora sokacaksam, hatta belki de sağlığımı -aklen ve bedenen- bozacaksam, sırf birileri beni beğenecek diye kendime eziyet etmeyi hiç uygun bulmuyorum. Benim bedenimden daha ön planda olan vasıflarımı göremiyorsanız o sizin özürlülüğünüz. Ben bu halimle mutluyum ve değişmek istemiyorum. Dolayısıyla bana bedenen yaklaşmaya çalışanlar, şimdiden yolunuz açık olsun! Güle güle…

Bir Cevap Yazın

